LV
  • LV
  • EN
  • RU
  • Tulkošanas birojs
  • Par mums
  • Cenrādis
  • Noderīgi
  • BUJ
  • Kontakti

7 iemesli, kādēļ iztulkot savu mājaslapu vairākās valodās

13. janvāris, 2021 pl. 12:05, Nav komentāru
Uzņēmējdarbības paplašināšana globālā mērogā un ienākšana starptautiskajā tirgū mūsdienās ir kļuvusi vieglāka nekā jebkad agrāk. Viens no veiksmīgākajiem veidiem, kādos varat sākt apgūt jaunus tirgus, ir iztulkot savu mājaslapu vairākās valodās. Zemāk ir sniegti septiņi iemesli to izdarīt:

1.      Iespēja sasniegt plašāku auditoriju

Mūsdienu konkurences apstākļos mājaslapās sen vairs nepietiek tikai ar vienu valodu. Arī gadījumos, ja jūsu uzņēmējdarbība tiek mērķēta tikai uz vienā valstī dzīvojošajiem, nevar aizmirst par tur mītošajiem citās valodās runājošiem potenciālajiem klientiem.

2.      Jūsu mājaslapas apmeklējumu statistika norāda uz nepieciešamību pēc tulkojuma

Gandrīz ikvienai mājaslapai mūsdienās ir piesaistīts kāds no datu analīzes rīkiem (piemēram, Google Analytics). Šie rīki sniedz informāciju par to, no kurām valstīm jūsu klienti apmeklē mājaslapu, kā arī par valodām, kuras viņi lieto. Šie dati norāda uz valodām, kurās jūsu potenciālie klienti labprāt saņemtu sev nepieciešamo informāciju.

3.      Iegūstiet klientu uzticību

Pamatojoties uz pētījumiem1, apmēram 59% klientu vairāk neatgriezīsies jūsu mājaslapā, ja viņu pieredze tajā nav bijusi pozitīva. Pielāgojot mājaslapu klientu kultūrai un valodai, jūs palīdzat saviem klientiem vieglāk atrast to, ko viņi meklē.

4.      Uzlabojiet savu SEO stratēģiju

SEO jeb mājaslapas optimizācija meklētājservisiem ir tas, kas atved klientus uz jūsu mājaslapu.  Papildus citiem faktoriem, Google izmanto atslēgvārdus un metadatus, lai sarindotu mājaslapas interneta meklētājā. Jūsu mājaslapas iztulkošana vairākās valodās, atslēgvārdu izvēle un metadatu informācija palielina iespēju jūsu mājaslapai ierindoties meklētājos augstāk.

5.      Palieliniet reklāmguvumu līmeni

Pamatojoties uz lietotāju aptaujām2, klienti labprātāk iepirksies mājaslapā vai internetveikalā, ja mājaslapas saturs ir pieejams viņu dzimtajā valodā (53% no aptaujātajiem lietotājiem). 74% klientu visdrīzāk iepirktos otrreiz, ja atbalsts tiek nodrošināts viņu dzimtajā valodā.

6.      Nostipriniet savu zīmolu

Gan reālajā dzīvē, gan tiešsaistē ļoti svarīgs ir pirmais iespaids. Viens no jūsu uzņēmuma galvenajiem līdzekļiem mijiedarbībā ar saviem apmeklētājiem un potenciālajiem klientiem tiešsaistē ir jūsu mājaslapa. Tādējādi pirmais iespaids par jūsu mājaslapu saglabājas klientu atmiņā. Mājaslapas pielāgošana klientu vajadzībām, lokalizējot to, veicinās labāku jūsu zīmola vērtējumu. Nauda, ko jūs ieguldāt lokalizācijas un tulkošanas projektos, ir investīcija attiecību ar nākotnes klientiem veidošanā.

7.      Pārspējiet konkurentus

Pirms ienākšanas jaunā tirgū, izpētiet, kuriem tirgiem piemīt augsts potenciāls konkurences un juridisku ierobežojumu ziņā. Jauna tirgus apgūšana, apsteidzot savus konkurentus, ir lielisks biznesa stimuls. Spēcīgs zīmols un uzņēmums kopumā ir tas, kas jūs atšķir no citiem tirgus jaunpienācējiem, tādējādi mājaslapas tulkojums ieņem svarīgu lomu tirgus apgūšanā un konkurentu pārspēšanā.

1 https://www.zendesk.com/blog/customer-service-and-lifetime-customer-value/

2 https://csa-research.com/

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • WhatsApp grupu sarakstes zelta likumi
    15. feb. 2022
  • Kādēļ vajadzīgs tulkotājs, ja ir "Google Translate"?
    19. mai. 2021
  • 7 iemesli, kādēļ iztulkot savu mājaslapu vairākās valodās
    13. jan. 2021
  • Par nākotnes pilnvarojumu
    7. aug. 2020
  • Notāru atlīdzības izmaiņas sadārdzinājušas tulkošanas pakalpojumus
    7. aug. 2019
  • Turpmāk dokumentu legalizāciju (apliecināšanu ar "Apostille") varēs veikt pie jebkura notāra!
    4. jūl. 2019